E-ügyintézés

Az általános iskolai beiratkozás adminisztrációja online is intézhető

A szülők a 2019. évi általános iskolai beiratkozásakor használhatják az online ügyintézés lehetőségét, amelynek során a beiratkozáshoz szükséges adatokat, nyilatkozatokat online módon otthonról is továbbíthatják az iskola felé. Az online jelentkezést követően az intézményben már csak a szükséges igazolásokat és a lakcímkártyát kell bemutatni, ezzel is gyorsabbá és kényelmesebbé válik az adminisztráció.

Elektronikus ügyintézés lépései:

  1. E-ügyintézés weboldal megnyitása

2. BEIRATKOZÁS menüpont kiválasztása

3. Beiratkozás általános iskolába –

BÁI menüpont megnyitása- Ha a szülőnek már van állami fenntartású általános iskolai intézményben tanuló gyermeke,akkor a gondviselői jogosultsághoz tartozó felhasználó névvel és jelszóval be tud lépni a KRÉTA rendszerbe és ott kezdeményezheti a testvér gyermek elektronikus úton történő beiratkozását.

Ha a szülőnek nincs hozzáférése a KRÉTA rendszerhez (új felhasználó), a megjelenő ablak bal alsó sarkában kék színnel jelölt: Új ideiglenes felhasználó feliratra kattintva juthat el a Regisztrációs felületre, ahol a név, e-mail cím, felhasználónév és a jelszó kétszeri megadásával ideiglenes felhasználói jogosultságot kap. Ennek birtokában az elektronikus úton történő beiratkozást el tudja végezni. A sikeres regisztrációt követően a rendszer visszairányítja a felhasználót a bejelentkezéshez. A felhasználónevet és jelszót be kell írni, viszont az intézményt nem szabad kiválasztani, mivel nem KRÉTA azonosítóval történik a belépés.

Az online ügyintézés nem helyettesíti a beiratkozáson való megjelenést.

E-ügyintézés beiratkozás videó segédlet IDE KAT.

Kréta tudásbázis további részletes információkért: tudásbázis